#1 2012-06-10 18:18:41

Milten

Administrator

status www.ka4rs@aqq.eu
38386796
Zarejestrowany: 2012-06-09
Posty: 75
Punktów :   

Tworzenie własnych postaci objeśnienie

Wchodzimy do _Work\data\scripts\content\story\NPC

klikamy wyszukaj, wpisujemy nazwę jakiegoś npc-ka np. Lobarta
kopiujemy plik .d i wchodzimy.

http://i49.tinypic.com/25swhls.jpg


Kolor Czerwony:
instancja npc-ka , każda postać musi mieć inną instance

BAU oznacza farmer 8005 id (każda postać musi mieć INNE id!) Roster - imię

Kolor Zielony:
Name (imię) wpisujemy tutaj imię npc-ka

Kolor Fioletowy:
GIL_BAU (Gildia) , wpisujemy jaką chcemy dać gildie npc.

Spoiler:

Gildie

GIL_BAU - Farmerzy
GIL_MIL - Strażnicy
GIL_PAL- Palladyni
GIL_VLK - Obywatele

GIL_SLD - najemnicy
GIL_OUT - mieszkaniec?
GIL_DMT - Poszukiwacze
GIL_BDT - Bandyci
GIL_NOV - Nowicjusze Ognia?
GIL_KDF - Magowie ognia
GIL_KDW- magowie wody
GIL_NONE - żadna

KolorNiebieski:

id - każda postać ma inne id - wpisz id takie jakie wpisales w instance

KolorSzary

voice - głos

KolorCzarny:

NpcType - Ambient , Main , OCAMBIENT , FRIEND - Typ Npc-ka

Kolor Różowy?

Aivar - aivar[AIV_IGNORE_SheepKiller] = TRUE

Npc będzie ignorował zabicie owcy , można też wpisac ignore murder
będzie ignorował morderstwo

Kolor Żółty:

Attrybuty - chyba nie problem , Dexterity to zręcznosć , Hitpoints to punkty życia , strenght ..siła

Kolejna część skryptu.


http://i48.tinypic.com/2agugqq.jpg


Nie chce mi się pisac tych kolorków

Npc_GiveTalents - Czy postać ma talenty?

fight tactic - FAI_HUMAN_MASTER - mistrz
                  FAI_HUMAN_COWARD - tchórz ( rzadko trafia itp..)
  jest jeszcze NORMAL i STRONG

EquipWeapon - Jaką bron nosi ( miecz i broń dystansowa )

Inventory - Inwentarz cały .  jakie itemki ma ..

Visiual - wygląd

MALE - chłopak FEMALE?? - dziewczyna

HUM_HEAD_Psionic  - twarz psioniczna?

są jeszcze HUM_HEAD_THEFT - złodzieja
HUM_HEAD_FIGHTER - wojownika
HUM_HEAD_BARD - ???gruba???


Rutyna. ( to co postać robi przez cały dzień)

daily_routine = rtn_start_8005;

pierwsza musi nazywać się 'start'

8005 - id

http://i49.tinypic.com/rv9dt3.jpg


TA_SLEEP - funkcja jaką robi , np. je , spi , tanczy itp.. (13,00 22,00) - godzina ile czasu robi ta funkcje 'NW_FARM1_PATH_03' - waypoint
(miejsce)

pamiętajcie o pośredniku np.

ItFo_Loaf, 5);

jest on ważny ponieważ może być BŁĄD !!!

i na końcu skryptu dajemy znak

}; - oznacza to zakończenie skryptu ( jak tego nie damy program pomyśli że skrypt sie nie zakonczył)


"..a Milten został największym magiem ognia"

Offline

 

#2 2012-07-25 14:41:57

 MixerPL

Administrator

7552693
Skąd: Poland
Zarejestrowany: 2012-06-13
Posty: 63
Punktów :   
WWW

Re: Tworzenie własnych postaci objeśnienie

Milten, mam małe pytanko.
Nie mogę robić tego w NPC Maker?
Pytanie jak się zapisuje texturki i jak nimi później grać...


"Pod mym berłem drży magia ciemności Wojna, mym żywiołem wojownicy bez dusz na me rozkazy. Wolność to tylko wspomnienie Bo prawdziwa siła leży w umyśle. Czy wciąż chcesz stawić mi czoła ? Czy zagrasz w grę, gdzie stawką jest śmierć ? Tylko po to, by odzyskać wolność?" - Xardas

Offline

 

#3 2012-07-25 19:31:31

Milten

Administrator

status www.ka4rs@aqq.eu
38386796
Zarejestrowany: 2012-06-09
Posty: 75
Punktów :   

Re: Tworzenie własnych postaci objeśnienie

w npc maker?! , szybciej sie robi normalnie
nie rozumiem 2 pytania wyjscnij bardziej


"..a Milten został największym magiem ognia"

Offline

 

#4 2012-07-26 13:00:12

 MixerPL

Administrator

7552693
Skąd: Poland
Zarejestrowany: 2012-06-13
Posty: 63
Punktów :   
WWW

Re: Tworzenie własnych postaci objeśnienie

Gdzie mam texturki zapisac.


"Pod mym berłem drży magia ciemności Wojna, mym żywiołem wojownicy bez dusz na me rozkazy. Wolność to tylko wspomnienie Bo prawdziwa siła leży w umyśle. Czy wciąż chcesz stawić mi czoła ? Czy zagrasz w grę, gdzie stawką jest śmierć ? Tylko po to, by odzyskać wolność?" - Xardas

Offline

 

#5 2012-07-26 13:07:28

Milten

Administrator

status www.ka4rs@aqq.eu
38386796
Zarejestrowany: 2012-06-09
Posty: 75
Punktów :   

Re: Tworzenie własnych postaci objeśnienie

w (_Work\data\textures) ale musisz ten folder jak robisz mod'a wypakować przez VDSF w g2mdk masz odrazu
texturka (rozszerzenie .tga) wrzucasz do GoMana następnie exportujesz do ścieżki podanej na początku.

aa. i nie zapomnij zapisać to w formacie .tex (wrzucasz w formacie .tga a zapisujesz w .tex)


"..a Milten został największym magiem ognia"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adm2009.pun.pl www.mzklan.pun.pl www.summoners.pun.pl www.cupfifa.pun.pl www.klanbloodkillers.pun.pl