Podbój jest modyfikacją dla Gothic 1. Wcielamy się tu w rolę dowódcy Nowego Obozu, który mając do dyspozycji własną armię pragnie zapanować nad Górniczą Doliną. Nie będzie to łatwe, ale "dla chcącego nic trudnego".
Cechy modyfikacji:
+ Własna armia
+ Możliwość wydawania wielu rozkazów
+ Nieliniowa fabuła, w której robimy to co chcemy
+ Parę nowych lokacji jak np. obóz wisielców czy posterunek na płaskowyżu
LINK : http://www.gothic.phx.pl/gothic/downloa … ails&id=83
SKOPIOWANE Z www.gothic.phx.pl
Offline
Administrator
Dziwne O.o
Offline
Zarąbiste masz do dyspozycji 4 oddziały bojowe - z czasem więcej.
Lekkozbrojni - mistrzowie broni jednoręcznej, broń : Długi Miecz, pancerz : lekki pancerz straży świątynnej. Stacjonują niedaleko byłego obozu bandytów (koło wieży).
Ciężkozbrojni - mistrzowie broni dwuręcznej, broń : Ciężki Dwuręczniak, pancerz : Ciężki Pancerz Straży. Stacjonują obok twojego obozu (koło zębaczy).
Magowie - mistrzowie zaklęć. Od guru po nekromantów (Wszyscy magowie z gry) . Pilnują twojego obozu.
Łucznicy - obdarzeni łaską bogów wyśmienici strzelcy.Znajdują się w dawnym obozie bandytów.
Pozostali (broniący twojego obozu) :
Trenerzy - to oni dbają o nauczanie walki twoich żołnierzy.
Wojownicy - uczą się walczyć i bronią twoich bram.
Dowódca Obrony w Obozie - to on kieruje wojownikami którzy stacjonują w obozie.
Strażnik Bramy - stacjonują przy bramach, wypatrują wrogie jednostki.
Strażnik Króla - pilnują twojego tronu, i wejścia do twojej komnaty.
Kowal - wykuwa oręż i pancerz dla twojego wojska.
I Inni
Wydajesz rozkazy ataków, obrony.
Głównym CELEM gry jest przejęcie kontroli nad kolonią.
Na początek należy porozmawiać z Dowódcą Obrony.
On poda Ci informacje o twoich jednostkach oraz o twoich celach.
Musisz zabić wpływowych ludzi we wszystkich obozach.
Będą to : Lares, Lee, Saturas, Mordrag, Torlof i Gorn - w nowym obozie.
W starym obozie : Thorus, Kruk, Milten, Stone, Diego, Gomez, Skorpion.
I w obozie bractwa : Lester, Y'Berion, Cor Calom, Cor Angar, Baal Namib.
Na końcu plądrujesz w całości obozy czyli : na bagnie centrum i świątynie, w nowym obozie wszystkich szkodników, magów i zbieraczy i w starym magnatów, magów ognia oraz cienie (Fisk, Dexter, Świstak).
Na koniec zostają Ci Orkowie. Całkiem ciekawe
Offline