Jak zrobić skrypt zbroi
INSTANCE GRD_ARMOR_EK(C_Item) // instancja { name = "Zbroja Strażnika Umarłych"; //nazwa
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 50; // obrona przed bronia tnaca protection [PROT_BLUNT] = 35; // przed bronia dystansową protection [PROT_POINT] = 35; // ??? protection [PROT_FIRE] = 20; // ogniem protection [PROT_MAGIC] = 5; // magia
value = 2000; // wartosc
wear = WEAR_TORSO; // zbroja jest na torsie (jak robisz helmy wpisujesz head)
visual = "grdm.3ds"; // model 3ds visual_change = "Hum_grdm_ARMOR.asc"; // animacja zbroi (patrz na sam dół) visual_skin = 0; // wtf material = MAT_LEATHER; // ze skory zbroja descript = "Tylko z dużą mocą duchową , można nosić te zbroje (mana 60)"; // description
TEXT[0] = "Wymagana mana:"; COUNT[0] = 60; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
on_equip = Equip_ARMOR1; on_unequip = UnEquip_ARMOR1; }; if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 60) { PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 ); } else { AI_UnequipArmor (hero); PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 ); );
FUNC VOID UnEquip_ARMOR1() { };
Da się też na ten sam MODEL nałożyć własną texturę (nową) do tego potrzebny jest GoMan i pliki .asc armors
|