Milten - 2012-07-23 13:41:29

Jak zrobić skrypt zbroi

INSTANCE GRD_ARMOR_EK(C_Item)  // instancja
{
name = "Zbroja Strażnika Umarłych";  //nazwa

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50; // obrona przed bronia tnaca
protection [PROT_BLUNT] = 35; // przed bronia dystansową
protection [PROT_POINT] = 35; // ???
protection [PROT_FIRE] = 20; // ogniem
protection [PROT_MAGIC] = 5;  // magia

value = 2000; // wartosc

wear = WEAR_TORSO; // zbroja jest na torsie (jak robisz helmy wpisujesz head)

visual = "grdm.3ds"; // model 3ds
visual_change = "Hum_grdm_ARMOR.asc"; // animacja zbroi (patrz na sam dół)
visual_skin = 0; // wtf
material = MAT_LEATHER; // ze skory zbroja
descript = "Tylko z dużą mocą duchową , można nosić te zbroje (mana 60)"; // description

TEXT[0] = "Wymagana mana:"; COUNT[0] = 60;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};

if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 60)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

FUNC VOID UnEquip_ARMOR1()
{
};

Da się też na ten sam MODEL nałożyć własną texturę (nową) do tego potrzebny jest GoMan i pliki .asc armors

www.khorinis-liferp.pun.pl www.newholland.pun.pl www.slytherinrpg.pun.pl www.kaishaku.pun.pl www.zabkowiceslaskie.pun.pl